Might magic clash of heroes загадка скелета
Обновлено: 22.11.2024
Are you ready to become a hero? This guide to Might and Magic: Clash of Heroes contains a thorough walkthrough of the game, together with hints regarding the more difficult fights and battles.
This guide to Might and Magic: Clash of Heroes contains a thorough walkthrough of the game, together with hints regarding the more difficult fights and battles. Additionally a significant part of the text has been dedicated to the various collectibles found throughout the game. In the guide you will find a description of all the available:
- Bounty Hunter quests
- special units
- battle puzzles
- other side quests.
In the battle puzzles chapter, apart from descriptions and illustrations, I have included short movies which accurately present the solutions.
In order to make navigating through the guide easier, I have used fonts of different colours and special symbols.
Red - enemies.
Orange - battle units, recruitment points.
Green - battle elements.
Blue - items.
[1] , [2] - symbols corresponding with the screens above the text. 1 is for the screen on the left and 2 for the one on the right.
Michal "Kwisc" Chwistek
Translated to English by Jakub "cilgan" Lasota
About Might & Magic: Clash of Heroes Game Guide & Walkthrough
Translator : Jakub "Cilgan" Lasota
last update : May 25, 2016
Guide contains : 36 pages, 350 images.
Use the comments below to submit your updates and corrections to this guide.
Следующая загадка
Козмо – непобедимый некромант, находящийся в развалинах Нар-Харада. Нескончаемые победы вызвали в нём апатию, и жизнь кажется ему слишком однообразной, и он щедро заплатит любому, кто преодолеет его оборону. Для победы над ним, нужно одновременно ударить по нему тремя цепями существ. После победы Фионы над ним, Козмо охватывает радость, и он даже не знает, что ему больше нравится – восторг победы или знания, полученные в результате поражения.
Следующая загадка
Сэр Скелтон – бывший рыцарь Священной Империи, который был похоронен в Эрише. Он был поднят из мёртвых, но, тем не менее, остался верен Империи и Эльрату. Однажды сэр Скелтон боролся с зомби, оскверняющими священные захоронения, и случайно встретил призрак Фионы. Почуяв кровь последователя Эльрата, он просит её возглавить своих рыцарей-скелетов и разобраться с зомби. После победы над зомби Фиона просит помочь ей воскреснуть. Скелтон говорит, что тоже хотел бы знать как, дабы вновь почувствовать себя живым, но помочь в этом ей может только местный некромант Маркел. Сэр Скелтон говорит, что никогда не чувствовал себя настолько живым, даже при жизни, и предлагает Фионе дружеский поединок. После победы над ним, Скелтон рассказывает, что сокровище зарыто под «буквой X».
Следующая загадка
After defeating Sir Strat and landing at the bottom of the tree, go back north [1] . On one of the floors [M1.5] there will be an elf, you will give you he first puzzle [2] . These battles differ from standard fights. During them you have only one turn consisting of three moves and you have to defeat every enemy on the battlefield. Sometimes three moves aren't enough, so remember about using chains which will increase their number.
Battle Puzzle I
Requirements: Druid
Prize: 450 gold, 2 ores, 1 ruby.
In order to solve the first puzzle, follow these steps. Move Bear on the right, behind the Bear on the left and afterwards remove the Pixie in front of it. The next you have to do is remove the wall in front of the yellow Druid .
That way you will create another wall and unlock two Hunters . Move them behind the Druid and the puzzle will end.
Battle Puzzle II
Requirements: Dear
Prize: 750 gold, 4 ores, 2 rubies, Vine Gloves
Start off by removing the Hunter standing before the Bear on the left and afterwards eliminate the Bear on the right.
Move the Pixie from the middle behind the Deer so that they create an attack formation [2] . The last you have to do is move the Deer to face the Trent on the left and in the end place the two remaining Pixie behind it.
Principal II
The second puzzle elf can be found right beside where you fought the knight Varkas [M1.7] .
Battle Puzzle III
Requirements: Emerald Dragon, Dear
Prize: 500 gold, 4 ores, 1 ruby
After the battle begins, get rid of the Bear standing between three Hunters .
That way you will gain two additional moves. Use it to move two additional Bears behind the blue Emerald Dragon .
Once the formation is created, move the two last Bears behind the Deer and you will finish the puzzle.
Battle Puzzle IV
Requirements: Trent
Prize: 750 gold, 5 ores, 2 rubies, Treant Sap
Move the Bear from the right to behind the same unit of the left. Afterward remove the Bear standing in the upper right corner. That way you will gain two additional moves.
The last you have to do is eliminate the yellow Hunter [1] and move the green Pixie behind the Trent so that you create an attack formation [2] . The tree's attack will conclude this Battle Puzzle.
Читайте также: